Rabu, 6 Februari 2013

~✿CINTAKU BUAT MU AKMAL HISHAM~✿

Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. 
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir. Aku tak dapat hidup tanpamu�.. ♥ ♥
kerana kaulah nyawaku�� Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu�.Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku Jika mencintaimu satu kesalahan�biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu� ♥ ♥

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain. 

Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu� ♥
Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit�bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan�. ♥ ♥
Ini adalah cinta tanpa syarat�. ♥ ♥
Aku begitu menyintaimu�.. ♥ ♥

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Gadis Si Sepet !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK MILIK KEKAL GADIS SI SEPET