Sabtu, 2 Februari 2013



ASSALAMUALAIKUM,,

Bila Saya Marah Bermakna Saya Ambil Tahu , Saya care tentang awak. 
Bila Saya Berleter Bermakna Saya tegur Salah Silap Awak Dan Saya taknak Awak terus hanyut . 
Bila Diam , Bukan Bermakna Saya Setuju Denngan Semua Perbuatan Awak .
Bila Saya Cemburu , Bermakna Saya tak Mahu Kehilangan Awak . 
Bila Saya Jauhkan Diri Saya Dari Awak, Bermakna Saya Nak Awak Datang Dekat Dan Pujuk Saya Semula Dan Nak Awak Belajar Rindukan Saya . 

Awak tahu , Setiap Perbuatan Saya Cuma Mahukan Yang Terbaik Untuk Diri Awak .
Dan Tak Pernah Bermaksud Untuk Kongkong Awak Dalam Setiap Perbuatan Awak . Saya Jaga Awak Sebab Saya Sayangkan AWAK !!
*semua yang saya lakukan bersebab awak*


                                     KHAS BUAT PEMILIK HATI INI AKMAL HISHAM BIN BAHARI
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Gadis Si Sepet !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK MILIK KEKAL GADIS SI SEPET