Rabu, 30 Januari 2013

~✿Erti sebuah cinta~✿

Assalamualaikum :)
Sepi malam ni buat aku fikirkan sesuatu yang dah lama aku lupakan dan susah untuk aku fikirkan selama ini .Disebabkan seseorang lelaki membuat aku serik untuk mengenal cinta dan lelaki . Susah untuk aku ceritakan betapa sygnya aku padanya tetapi semua itu sudah musnah dan tanpa disedari aku akui hampir 3tawon berlalu .Sejak itu aku mula menyedari yang cinta itu memberi makna yang sangat mendalam bagi ku . kerna cinta aku  hanyut dan melupakan dunia yang penuh indah ni . Disebabkan cinta aku buta segala-2nya betapa dasyatnya nilai sebuah cinta .Adakah itu dinamakan cinta sejati?? ohh tidak ,tidak mungkin kerna cinta sejati tak kan pernah merasa erti dikecewakan dan mengecewakan . tetapi setelah lama aku ditinggalkan dan diabaikan oleh seorang lelaki yang aku agong-2kan , aku mula hidop baru dan melupakan segala-2nya tentang dye .walaupown aku akui terlalu sukar untuk aku merima kenyataan itu .oleh  kerna aku tidak sanggop lagi mengingati sebuah cinta yang tak pernah dihargai . aku cuba untuk melupakan segala-2nya tentang cinta . dan sejak itu lah aku mula bertekad untuk memulakan hidop baru tanpa sesiapa disisi ku kecuali family dan rakan-2 .hanya family dan rakan-2 yang banyak memberi sokongan kepadaku .Itu adalah kenangan yang paling pahit bagiku dan sukar untuk aku lupakan .Semua itu memberi banyak pengalaman dan pengajaran untuk aku teruskan hidop sebagai manusia dibumi ALLAH S.W.T ini . kerna sebuah cinta membuat aku kecewa . ohh itu tidak mugkin akan berulang lagi kerna terlalu sukar untuk aku lupakan Setelah hampir 3 tawon aku dikecewakan . Kini , aku mula mengenali sebuah cinta yang dahulunya bagi ku tidak mungkin lagi aku hampiri  dan ku mula mengenali seorang lelaki yang bagi ku terlalu istimewa dihati ku . kerana kehadirannya membuatkan hari-2ku semakin bermakna . terlalu lama aku menutup pintu hatiku tidak ku sangka hanya dye yang mampu membuat hati ku terbuka jua untuk menerima cinta yang sekian lama aku inginkan . aku menerima dye seikhlas hatiku . dan aku berharap dye adalah satu-2nya lelaki yang selalu bertahkta dihatiku . semoga ALLAH S.W.T sentiasa memelihara cinta kami .aku amat mencintainya kerna dye aku mula mengenali sebuah cinta yang dulunya bagiku mengecewakan ..hatiku hanya padanya dan dengan itu aku menutup semula pintu hatiku buat semua lelaki kerna aku mahu setia padanya YA ALLAH kau kuatkan hatiku YA ALLAH , YA ALLAH kau tetapkan pendirian ku . YA ALLAH jika dia jodoh ku kau permudahkanlah  hubungan kamu YA ALLAH kerna dye satu-2nya lelaki yang ku mahukan . jika dia bukan jodoh ku kau jauhkan lah hati kami YA ALLAH kerna ku tidak mampu kecewa lagi dan aku tidak mampu melihat dye kecewa kerna ku .

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Gadis Si Sepet !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK MILIK KEKAL GADIS SI SEPET